Øvrige features

Kundeportal med indstillinger, oversigt over dokumenter, forbrug etc.

Via vores kundeportal, DIGITAL CAB Kundeweb, kan I som kunde få en oversigt over jeres forbrug og over jeres afsendte og modtagne dokumenter. Derudover har I mulighed for at tilpasse indstillinger for jeres virksomhed og eventuelt øvrige tilknyttede ID’er (CVR numre og GLN’er/EAN lokationsnumre). Kundeweb er også integreret med E-fakturafilter, så I nemt selv kan tilrette de tilhørende indstillinger via portalen.

Gratis fakturablanket

Fakturablanketten gør det nemt selv at taste og gratis afsende fakturaer og kreditnotaer til offentlige modtagere via NemHandel.

Support

DIGITAL CAB sidder klar til at hjælpe med spørgsmål på alle hverdage.

Konsulentbistand

DIGITAL CAB er meget fleksible, så kontakt os gerne, hvis I sidder med et særligt behov til jeres EDI-løsning.

Tilmeld flere ID’er (GLN/CVR) til samme konto (ubegrænset)

Hvis I ønsker flere ID’er tilknyttet jeres konto, kan I tilmelde dem via DIGITAL CAB Kundeweb.

Individuel eller samlet afregning for tilmeldte ID’er (CVR/GLN)

I kan vælge mellem individuel eller samlet afregning for jeres tilmeldte ID’er.

Muligheden for indviduel afregning er en stor fordel, hvis I f.eks. har brug for at viderefakturere hvert ID’s forbrug til jeres kunder.