Priser og tilmelding

Med FREE kan man taste og sende fakturaer gratis via NemHandel

BUSINESS integrerer med økonomisystemet til automatisk afsendelse og modtagelse

Sådan tilmelder du dig

  1. Først vælges mellem FREE (jeg taster selv mine fakturaer) eller BUSINESS (afsendelsen og modtagelsen skal være automatisk og integreret med mit økonomisystem)
  2. For BUSINESS vælges om man ønsker en månedlig prisplanafregning eller en årlig prisplansafregning. Vides det ikke helt, hvor mange transaktioner man kommer til at bruge, kan man eventuelt vælge den mindste prisplan, idet systemet selv efterfølgende finder ud af hvilken prisplan som vil passe, på baggrund af det reelle forbrug
  3. Når valget er foretaget mellem FREE og BUSINESS samt tilhørende prisplan, udfyldes virksomhedens stamdata som afsluttes med at trykke på knappen “Tilmeld”
  4. Kort efter modtages en e-mail til den oplyste mailadresse, med et aktiveringslink. Efter at have trykket på aktiveringslinket er tilmeldingen gennemført
  5. Vi slutter af med at sende en e-mail med yderligere informationer til brugen af systemet

Mere om prisplaner

  • En prisplan giver adgang til at forbruge op til og med det antal transaktioner der er inkluderet i prisplanen i afregningsperioden
  • Med en årsplan opnås 9% i rabat i forhold til den tilsvarende månedsplan
  • Systemet tilpasser selv til den billigste prisplan i forhold til det reelle forbrug af transaktioner
  • Hvis der i afregningsperioden forbruges flere transaktioner end det antal den valgte prisplan inkluderer, så startes blot en ny afregningsperiode fra den dag transaktionerne er opbrugt og der rykkes samtidigt et prisplantrin op